Liiga pysyy C Moressa vuoteen 2027

Liiga pysyy C Moressa vuoteen 2027

Ajankohtaista C More Suoratoisto

Ennätysyleisöjä niin jäähalleissa kuin kotikatsomoissa tänä keväänä tahkoava Liiga jatkuu C Moressa sekä MTV:n kanavilla aina kauteen 2026-2027 saakka. Telia ja Liiga ovat allekirjoittaneet mediaoikeuksista kolmivuotisen jatkosopimuksen. 

Telia hankki Liigan esitysoikeudet kuusivuotisella sopimuksella kaudesta 2018-2019 lähtien. Vuodesta 2020 Liiga-lähetysten tuotannosta ovat vastanneet C More ja MTV. Nyt Telia ja Liiga ovat sopineet kolmesta lisävuodesta, jotka takaavat, että C More on Liiga-kiekon kotipesä aina kauden 2026-2027 loppuun saakka.

”Liigan kiinnostus on selvässä kasvussa haastavista koronavuosista huolimatta, ja yhdessä Liigan kanssa tavoitteenamme on tulevina vuosina kehittää Liigan suosiota yhä suuremmaksi. Kotimaan ylivoimaisesti suosituin urheilusarja, C Moren monipuoliset ja laadukkaat lähetykset sekä alansa parhaat tekijät yhdistettynä moderniin etätuotantokokonaisuuteen takaavat viihdyttävät kiekkoelämykset kotikatsomoihin seuraavalle viidelle kaudelle”, iloitsee Telian tv-liiketoiminnasta vastaava Olli-Pekka Takanen.

”Olemme palanneet isojen haasteiden jälkeen huippuvauhdilla takaisin kiekkohuumaan. Meillä on edelleen ennätystasainen sarja, joka kiinnostaa. Siksi onkin hienoa kehittää pitkäjänteisesti seuraavat viisi vuotta hyvin sujunutta yhteistyötä Telian ja C Moren kanssa”, hehkuttaa Liigan puheenjohtaja Heikki Hiltunen.

”Yleisö on löytänyt runsaslukuisesti takaisin halleihin. Olemme jo rikkoneet playoffs-otteluiden kaikkien aikojen yleisöennätyksen. Maanantain kolmannessa finaaliottelussa on rikkoutumassa 300 000 katsojan raja. Tästä kaikesta on oltava ylpeä ja samalla kiitollinen koko kiekkokansalle. Telian ja C Moren huipputason Liiga-tuotanto on ollut tärkeässä roolissa tukemassa tätä kehitystä”, Liigan toimitusjohtaja Riku Kallioniemi jatkaa.

Myös kotikatsomoissa Liiga rikkoo ennätyksiä. Liiga-lähetykset ja oheisohjelmat ovat tavoittaneet kauden aikana jo yli 3,5 miljoonaa suomalaista C Moressa ja MTV:n kanavilla.

”Liiga-lähetysten tavoittavuus on kasvanut viime kauteen verrattuna selvästi, ja C Moren suoratoistopalvelussa Liigan pudotuspelit ovat keränneet upeita ennätyslukuja. Esimerkiksi semifinaalien tiukat ottelut keräsivät tällä kaudella huimat 44 % enemmän katsojia edelliskevääseen verrattuna”, tuulettaa Takanen.

Lähteet: ePressi & Finnpanel Oy TotalTV-mittaus 6.9.21-17.4.22 (katselu tv-kanavilta ja vod-palveluista eri päätelaitteilla), kaikki 3+ vuotiaat suomalaiset, tavoittavuus = vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoista katselua. C More Adobe Analytics.


Muuta mielenkiintoista luettavaa:

Sosiaalisen median nousu

Sosiaalinen Media nousu on ollut mullistava ilmiö internetin kehityksessä. Se on luonut uudenlaisen viestinnän ja yhteisöllisyyden muodon, joka perustuu käyttäjien osallisuuteen ja sisällön jakamiseen. Sosiaalisen median alustat, kuten Facebook, Twitter, Instagram ja YouTube, ovat luoneet valtavan käyttäjäpohjan ja muuttaneet tapaa, jolla ihmiset vuorovaikuttavat verkossa.

Virtuaalitodellisuus: Uusi ulottuvuus digitaalisessa maailmassa

Virtuaalitodellisuus (VR) tarjoaa käyttäjilleen unohtumattomia kokemuksia digitaalisessa maailmassa. VR-teknologia mahdollistaa immersiivisen ja interaktiivisen vuorovaikutuksen virtuaalitodellisuuden luomaan ympäristöön. Se avaa uusia mahdollisuuksia viihteeseen, koulutukseen, terveydenhuoltoon ja liiketoimintaan. VR luo aidon tuntuisia elämyksiä, joissa käyttäjä voi tutkia paikkoja, kokea seikkailuja ja oppia uutta. Myös VR lasit ovat tulleet käyttöön esimerkiksi pelaamisessa.

Mitä pidit arvostelusta - uutisesta

Klikkaa tähtiä arvostellaksesi uutisen

Arvosteluiden keskiarvo 0 / 5. Arvosteluja: 0

Ei arvosteluja vielä - ole ensimmäinen!

Koska pidit tästä jutusta...

Seuraa meitä myös somessa

Tagged

Vastaa