NENT Groupin tv-kanavat saavat uuden ilmeen

Ajankohtaista Suoratoisto

Nordic Entertainment Group (NENT Group), Pohjoismaiden johtava suoratoistopalvelu uudistaa maksu-tv-kanavansa kaikissa Pohjoismaissa. Kesäkuusta lähtien Viasatin korvaa uusi brändi-ilme, jonka yhteydessä kanavien ja pakettien nimet, logot sekä visuaalinen ilme muuttuvat.  

NENT Group yhdenmukaistaa ja uusii maksu-tv-kanavabrändinsä alkukesästä kaikissa Pohjoismaissa. Uudelleenbrändäys koskee kaikkia Viasatin kanavia ja kanavapaketteja. Kanavat tulevat jatkossa olemaan:

  • Kotimaiset urheilukanavat: V Sport Urheilu, V Sport Jääkiekko, V Sport Jalkapallo
  • Yhteispohjoismaiset urheilukanavat: V Sport 1, V Sport Premium, V Sport Ultra HD, V Sport Golf, V Sport Football, V Sport Hockey
  • Elokuvakanavat: V Film Premiere, V Film Action, V Film Family, V Film Hits

Mika Nurminen, Head of Wholesale Finland, NENT Group: “Uusi päivitetty brändi-ilme mahdollistaa tv-kanaviemme modernisoinnin, luopumatta kuitenkaan ikonisesta V-logostamme, joka on viimeisen 30 vuoden ajan viestinyt laadukkaista elokuvasisällöistä sekä kiinnostavimmista urheiluliigoista. Uudelleenbrändäyksen myötä tulemme vahvistamaan tätä mielikuvaa entisestään myös tulevina vuosina.”

Lokakuussa 2019 NENT Group ilmoitti yhdistävänsä Viasat Consumer -liiketoimintansa (satelliitti ja laajakaista-tv liiketoimintansa) Telenorin Canal Digitalin kanssa. Yhteisyritys odottaa EU kilpailuviranomaisen hyväksyntää. Ratkaisua odotetaan kuluvan vuoden kesään mennessä. NENT Group hallinnoi jatkossakin maksu-tv-kanavia, joiden jakelusta vastaavat useat yhteistyökumppanit. Kanavien uudelleenbrändäys ei vaikuta Viasat Consumer -liiketoiminnan brändiin.