GLOBAALI LAULUNTEKIJÄSENSAATIO VIE KATSOJAN INTIIMILLE ROAD TRIPILLE

Ajankohtaista Disney

Tuotannosta vastaavat kriitikoiden ylistämät ja palkitut Interscope Films ja Supper Club.

Elokuva julkaistaan 25. maaliskuuta yksinoikeudella Disney+ -palvelussa, ja se sisältää uusia live-sovituksia Olivia Rodrigon Sour-albumilta, joka on GRAMMY® -ehdokas.

Tänään useat GRAMMY-ehdokkaat® laulaja-lauluntekijä Olivia Rodrigo ilmoittivat sosiaalisessa mediassa, että hänen uusi tuleva alkuperäinen elokuvansa ”OLIVIA RODRIGO: driving home 2 u (SOUR-elokuva)” debytoi yksinomaan Disney+: lla maaliskuussa 2022.

Ensimmäistä kertaa Olivia vie yleisöä tutulle matkalle Salt Lake Citystä, jossa hän alkoi kirjoittaa kolminkertaiplatinaa Geffen Recordsin debyyttialbumiaan ”SOUR” Los Angelesiin. Matkan varrella Rodrigo kertoo muistoista, jotka koskevat hänen ennätyksellisen debyyttialbuminsa kirjoittamista ja luomista, ja jakaa tunteensa nuorena naisena, joka navigoi tiettynä aikana elämässään. Hänen kappaleidensa uusien live-sovitusten, intiimien haastattelujen ja ennennäkemätöntä materiaalia albumin tekemisestä yleisö seuraa häntä elokuvallisella matkalla tutkien ”SOUR: n” tarinaa.

@OliviaRodrigo Instagram-ilmoitusviesti

OLIVIA RODRIGO: driving home 2 u” sisältää 11 kappaletta ”SOUR: sta”, joka esitetään upouudella sovituksilla ainutlaatuisissa paikoissa, mukaan lukien Mojave Airplane Boneyard, Roy’s Motel &Café, Arcosanti ja Red Rock Canyon State Park. Se sisältää myös grammy-ehdokkuuden® saajan Jacob Collierin, Blu DeTigerin ja Towa Birdin  erikoisvierasesityksiä ja esiintymisiä. Elokuva tutkii, miten ”SOUR” syntyi Olivian henkilökohtaisten tarinoiden ja kulissien takana olevan materiaalin kautta, jossa oli intiimejä hetkiä, jotka esittelevät Olivian taiteellisuutta studiossa ja sen ulos.

”Tämä on ainutlaatuinen elokuvakokemus, jossa ensikertalaiset fanit ymmärtävät, miten hänen albuminsa syntyi ja miksi se oli niin henkilökohtainen matka Olivialle”, sanoi Disney Branded Televisionin johtaja Ayo Davis. ”Tämä ei ole konserttielokuva sinänsä, vaan oikeastaan mahdollisuus kokea omakohtaisesti, kuinka Olivia Rodrigosta tuli yksi päivän suurimmista musiikkitähdistä – ja mahdollisuus nähdä hänen esittävän SOUR: n kappaleita ennennäkemättömällä tavalla.”

”’ajaminen kotiin 2 u’ on niin ainutlaatuinen ja raikas lähestymistapa musiikkielokuvaan, ja juuri sitä olemme totutuneet odottamaan Olivialta”, sanoi John Janick, Interscope Geffen A&M: n ja Interscope Filmsin puheenjohtaja. ”Se on aito katsaus hänen luovaan prosessiinsa, hänen uskomattomaan haluunsa ja siihen, kuka hän on taiteilijana ja ihmisenä. Olemme niin ylpeitä siitä, että olemme tuottaneet tämän elokuvan yhdessä Illallisklubin kanssa ja olemme innoissamme siitä, että se on löytänyt kodin Disney +: sta.”

”OLIVIA RODRIGO: driving home 2 u” on Disney+:n alkuperäinen elokuva Disney Branded Televisionista, jonka on ohjannut Stacey Lee ja tuottanut Interscope Films and Supper Club.

Tietoja: Olivia Rodrigo

Kun hänen ennätyksellinen, nelinkertainen platina-debyyttisinglensä ”ajokortti”, kriitikoiden ylistämä laulaja-lauluntekijä Olivia Rodrigo paljasti raa’an itseilmaisun valtavan voiman – ja lopulta vahvisti asemaansa lupaavimpana nuorena artistina, joka syntyi julkaisemalla ensimmäisen täyspitkän albuminsa SOUR – nyt Geffen Recordsilla.

Rolling Stone nimesi vuoden 2021 albumin numeroksi 1 ja jota New York Times kutsui yhdeksi vuoden 2021 parhaista albumeista, ja se nousi useiden Billboard-vuoden lopun listojen kärkeen, mukaan lukien maailman paras artisti, huipputason uusi artisti, hot 100 artisti, hot 100 -naisartistin ja hot 100 -kappalekirjoittaja. Rodrigon bannerivuoden jälkeen Rodrigo voitti ”Vuoden uusi artisti” vuoden 2021 American Music Awards -kilpailussa ja ansaitsi seitsemän ehdokkuutta vuoden 2022 Grammy-palkintoihin®, mikä tekee hänestä grammy-historian® toiseksi nuorimman  artistin, joka on saanut nyökkäyksiä jokaisessa Big Four -kategoriassa samana vuonna. Now RIAA Double Platinum Certified, sen julkaisun jälkeen, Rodrigon LP SOUR debytoi Billboard 200 :n ykkösenä. Julkaisunsa jälkeen SOUR sai eniten yhdysvaltalaisia äänivirtoja naisten debyyttialbumilta koskaan ja rikkoi naisartistin viikon eniten striimatun albumin ennätyksen Spotifyn historiassa yli 385 miljoonalla maailmanlaajuisella höyryllä. Albumi tuotti kaksi #1 kappaletta ”ajokortti” (4x Platinum) ja ”good 4 u” (3x Platinum), top 5 kappale ”deja vu” (2x Platinum). Kaikki albumin 11 kappaletta ovat laskeneet Billboardin Hot 100: n 30 parhaan joukkoon, mikä tekee Rodrigosta ensimmäisen naisartistin ja neljännen näytöksen, joka samanaikaisesti listaa vähintään 11 kappaletta 30 parhaan joukkoon.

Kaikkialla SOUR:ssa Rodrigo osoittaa uskomattoman lahjakkuutensa monimutkaisten tunteiden sieppaamiseen vaikuttavissa pop-kappaleissa. Rodrigon kokonaan yhdessä kirjoittama albumi ilmentää minimalistista mutta lumoavaa alt-popin muotoa, jokainen kappale keskittyy hänen kauniisti yksityiskohtaiseen tarinankerrontaan ja unohtumattoman alkuperäiseen kerrontaääneen. SOUR on kokoelma kappaleita, jotka heijastavat täysin hänen kiistatonta rohkeuttaan ja laulunkirjoittajakyvyään.

Tietoja Disney-brandedTV

Disney Branded Television kattaa luovat tarinankertojat sekä tuotanto- ja markkinointitiimit, jotka vastaavat Disney-merkkisistä televisiosarjoista, elokuvista ja muista ohjelmista, jotka kattavat live-toiminnan, animoidut ja käsikirjoittamattomat muodot. Ryhmä auttaa ruokkimaan Disney+-suoratoistoalustaa ja Disney Channelin, Disney XD: n ja Disney Juniorin lineaarisia verkkoja sisällöllä, joka on suunnattu lapsille, tweeneille, teini-ikäille ja perheille, tarinoilla, jotka ovat mielikuvituksellisia, toiveikkaita ja heijastavat heidän maailmaansa ja kokemuksiaan. Viimeaikaisia projekteja ovat ”High School Musical: The Musical: The Series”, ”Monsters at Work”, ”The Mysterious Benedict Society” ja ”Marvel’s Spidey and hänen Amazing Friends”. Disney Branded Television on luonut joitain ikonisimmista ja palkituimmista kiinteistöistä ja franchising-paikoista, mukaan lukien Peabody-palkinnon voittajat ”Doc McStuffins” ja ”The Owl House”; Emmy-palkinnon® voittajat ”Big City Greens” ja ”Elena of Avalor”; rakastetut ”Mikki Hiiri” -sarjakuvashortsit sekä Disney Channel Original Movie (DCOM) -franchising, joka koostuu yli 100 nimikkeestä.

Vastaa