MTV luo uuden suoratoistopalvelun – C More ja MTV Katsomo yhdistyvät

Ajankohtaista C More Cmore Luettavaa MTV Suoratoisto Viihde

MTV julkaisee lokakuussa uuden MTV Katsomo -suoratoistopalvelun. MTV:n nykyisten suoratoistopalveluiden, MTV Katsomon ja C Moren, sisällöt muuttavat uuteen palveluun. Uusi MTV Katsomo tarjoaa ennennäkemättömän monipuolisen kattauksen sisältöjä viihteestä draamaan, uutisista realitysarjoihin ja urheiluun. Uutta MTV Katsomoa voi käyttää jatkossakin maksutta, mutta myös maksullisten tilaustuotteiden kautta. 

3200x1800_v2.png

Suomen johtava kaupallinen tv-yhtiö MTV uudistaa suoratoistopalveluitaan. Helmikuussa suoratoistopalvelu C Moren liiketoiminta siirtyi Telia Finlandilta MTV:lle. Nyt MTV yhdistää kaikki MTV Katsomon ja C Moren sisällöt kokonaan uudelle alustalle. Palvelun nimenä on tuttu ja kotimainen MTV Katsomo.

Lokakuun 10. päivä julkaistava uusi MTV Katsomo kerää kaikki MTV:n sisällöt yhteen osoitteeseen. Uusi palvelu tarjoilee laajan kattauksen laatusisältöjä ja genrejä aina urheilusta viihteeseen, draamasta uutis- ja ajankohtaisohjelmiin sekä realitysarjoihin.

”Uusi MTV Katsomo on koko Suomen kokoinen katsomo. Tuomme kaikki rakastetut sisältömme nyt yhteen palveluun, yhteen osoitteeseen ja yhden kirjautumisen taakse. Yhtenäistämme myös brändejämme osaksi tuttua MTV-brändiperhettä. MTV:n suoratoistopalvelujen katselu on ollut tänä vuonna upeassa kasvussa ja tämä strateginen muutos mahdollistaa meille kasvun jatkumisen”, kertoo MTV:n toimitusjohtaja Johannes Leppänen.

Uudesta MTV Katsomosta on jatkossakin katsottavissa maksutta laaja kattaus MTV:n sisältöjä, kuten MTV3:n, MTV Subin ja MTV Avan ohjelmia. Eturivin paikan koko MTV:n sisältötarjontaan takaa MTV Katsomo+ -tilaus. MTV Katsomo+ -tilaajat näkevät MTV:n ohjelmia myös ennakkoon, aiemmin C More -alkuperäissarjoina tunnetut MTV-alkuperäissarjat sekä kansainvälisen draaman ja realityn. MTV Katsomo+ on hankittavissa joko ilman mainoksia tai edullisemmin sisältäen myös mainontaa. Tilaukseen voi yhdistää myös MTV:n vahvan urheilutarjonnan, mukaan lukien kotimaisen Liigan.

”Uusi MTV Katsomo mahdollistaa katsojille entistä monipuolisempia ja joustavampia tapoja katsella MTV:n sisältöjä – sekä mainoksilla että ilman. Mainostaja-asiakkaitamme uusi MTV Katsomo palvelee sekä laajalla tavoittavuudella että kohdennetuilla ratkaisuilla. MTV:ltä löytyy Suomen tavoittavin Total TV -tuote, eli lineaari-TV- ja videomainonnan yhdistävä mainostuote, joka vahvistuu uuden MTV Katsomon myötä entisestään, kuvaa Johannes Leppänen.

C More -asiakkaat siirtyvät uuteen palveluun syksyn aikana, suoraan asiakkaille ilmoitettavan aikataulun mukaisesti. Uuden MTV Katsomon tuotteistus löytyy täältä.

Poimintoja uuden MTV Katsomon sisältötarjonnasta:

  • MTV-alkuperäissarjat: mm. lokakuussa julkaistava suursarja Estonia, Maria Kallio, Onnela, Poromafia, Sunnuntailounas, Musta valo, Rantabaari, Hautalehto, Aallonmurtaja
  • Urheilua: mm. Liiga, Mestis, MM-ralli, Mestarien liiga, La Liga, Serie A, Timanttiliiga, NFL
  • Pohjoismaisia ja kansainvälisiä draamasarjoja ja elokuvia: mm. Murha Helsingörissä, Maria Wern, Top Dog, Beck-elokuvat, valikoima Walter Presents -kokonaisuuden eurooppalaisia laatusarjoja
  • Hayu-realitysarjat ja BritBox-brittidraama
  • MTV:n viihdeohjelmat: mm. Tanssii Tähtien Kanssa, Ensitreffit alttarilla, Masked Singer Suomi, Maajussille morsian. Useat ohjelmat ennakkoon MTV Katsomo+ -tilauksella.
  • Uutis- ja ajankohtaisohjelmat
  • Lastenohjelmat 

Muuta mielenkiintoista luettavaa

Laajakaista kotiin: Nopeus ja luotettavuus yhdistyvät

Laajakaista kotiin tarjoaa nopean ja luotettavan internet-yhteyden, joka mahdollistaa sujuvan suoratoiston, pelaamisen ja etätyön. Se avaa ovet viihdyttäville elämyksille ja tehokkaalle työskentelylle. Riippumatta siitä, tarvitsetko yhteyden viihde- vai työkäyttöön, laajakaista kotiin takaa, että pysyt yhteydessä digitaaliseen maailmaan ilman hidasteita. Valitse luotettava laajakaistapalvelu ja saat kaiken tämän ja enemmän, jotta voit nauttia digitaalisesta elämästäsi täysillä.

Coca-Cola hyödyntänyt tekoälyä – Coca-Cola 3000 saapuu myös suomeen

Syyskuussa Suomen kauppoihin saapuu ensimmäinen Coca-Cola, jonka maun ja pakkauksen kehittämisessä on hyödynnetty tekoälyä. Rajoitetun ajan myynnissä olevan juoman nimi viittaa makuun vuodelta 3000. Coca-Cola 3000 on kansainvälisesti kahdeksas Creations-juoma ja samalla toinen Suomessa myyntiin tuleva.

Samsung julkisti uuden ViewFinity S9 5K-näyttönsä

Samsung ViewFinity S9 on varusteltu kaikilla graafisen suunnittelun ja valokuvauksen kaltaisilla aloilla tarvittavilla työkaluilla, ja se on myös nimetty CES Innovation Award -palkinnon saajaksi vuonna 2023. ViewFinity S9 tarjoaa 5K (5 120 x 2 880) -resoluutiollaan poikkeuksellisen laadukkaan kuvan ja tekstin tarkkuuden. Sen avulla ammattilaiset voivat työskennellä erittäin korkearesoluutioisen sisällön parissa ilman tarvetta zoomaamiselle.

Miksi sovellusten päivittäminen on tärkeää?

Kun avaat älypuhelimesi ja siirryt sovelluskauppaan, huomaat todennäköisesti useita sovelluksia, joilla on päivitystarjous. Saatat ajatella, että ne ovat vain lisääntyneitä mainoksia tai tarpeettomia häiriöitä, mutta totuus on, että sovellusten päivittäminen on äärimmäisen tärkeää monista syistä. Sovelluksien päivittäminen ei vie aikaa hirveesti, mutta se on äärimmäisen tärkeää tietoturvan ja sovelluksien toimivuuden kannalta. Lue lisää aiheesta sovelluksen päivittäminen diginyt.fi sivustolta.

Mitä pidit arvostelusta - uutisesta

Klikkaa tähtiä arvostellaksesi uutisen

Arvosteluiden keskiarvo 0 / 5. Arvosteluja: 0

Ei arvosteluja vielä - ole ensimmäinen!

Koska pidit tästä jutusta...

Seuraa meitä myös somessa

Tagged

Vastaa