Leijonien murskavoitto USA:ta vastaan keräsi television äärelle yli 2,3 miljoonaa suomalaista

MTV: Leijonien murskavoitto USA:ta vastaan keräsi television äärelle yli 2,3 miljoonaa suomalaista

Ajankohtaista

Suomi otti maanantaina komean voiton Yhdysvalloista ja kaatoi vastustajan 4-1 maalein. Jännittävää ottelua seurasi yli 2,3 miljoonaa suomalaista. Keskikatsojamäärässä se nousi alkuvuoden kolmanneksi katsotuimmaksi ohjelmaksi.

Kylmähermoiset Leijonat nappasivat 4-1 voiton Yhdysvalloista värikkäässä ottelussa maanantai-iltana. Tapahtumarikas ottelu eteni vahvasti Leijonien komennossa ja Leijonat jatkaa voittokulkuaan kotiyleisönsä edessä.

Suomi-Yhdysvallat -ottelua seurasi* tv:stä maanantaina yli 2,3 miljoonaa suomalaista. Keskikatsojamäärä MTV3 ja C More Sport 1 -kanavilla oli yhteensä 1,5 miljoonaa. Yli 70% tv:n katsojista katsoi voitokasta ottelua (katseluosuus).

”Turnaus on lähtenyt Leijonilta väkevästi käyntiin ja kiekkokansaa kerääntyy yhä enemmän ruutujen ääreen, niin MTV3-kanavalla kuin C Moressakin. MTV3:n lähetykset ja uutispalvelu sekä C Moren kaiken kattava kokonaisuus on yhtälö, mikä palvelee nälkäisimpiäkin Leijona-faneja”,  MTV:n urheilun ohjelmapäällikkö Markus Autero kertoo.

Suomi kohtaa Ruotsin keskiviikkona

Tiistaina Suomella on edessään välipäivä, mutta C Moressa MM-kiekkoa on luvassa neljän ottelun verran. Illan Ruotsi-Iso-Britannia -otteluun tartutaan myös ottelustudion kera. Leijonat palaa Nokia Arenan kaukaloon jälleen keskiviikkona, jolloin luvassa on taatusti kiihkeä kohtaaminen Ruotsin kanssa. Edellisen kerran Suomi ja Ruotsi ovat olleet samassa MM-kisojen alkulohkossa 17 vuotta sitten. Virittäytyminen otteluun käynnistyy C Moressa suoralla MM-etkot -lähetyksellä kisatorilta jo klo 19.00. MTV3-kanavan lähetys käynnistyy klo 20.00. Ottelu käynnistyy klo 20.20.  

MM-kisojen tiistain ohjelma ja Suomen ottelut

ti 17.5. klo 16.15 Tshekki – Itävalta, C More 
ti 17.5. klo 16.15 Italia – Tanska, C More Sprt 2
ti 17.5. klo 20.00 Ruotsi – Iso-Britannia, C More Sport 1
ti 17.5. klo 20.15 Sveitsi – Kazakstan, C More Sport 2

ke 18.5. klo 19.00 C More Sport 1 ja klo 20.00 MTV3, Suomi – Ruotsi
pe 20.5. klo 15.30 C More Sport 1 ja klo 16.00 MTV3, Iso-Britannia – Suomi
la 21.5. klo 15.30 C More Sport 1 ja klo 16.00 MTV3, Itävalta – Suomi
ti 24.5. klo 19.30 C More Sport 1 ja klo 20.00 MTV3, Suomi – Tšekki
to 26.5. Puolivälierät
pe 27.5. Välierät
su 29.5. Mitalipelit

MTV3 esittää kaikki Suomen ottelut sekä mitalipelit. C More esittää kaikki 64 ottelua, 30 ottelustudiota, aamuohjelmia ja MM-etkot suorana lähetyksenä läpi turnauksen. Otteluiden huippuhetket, maalikoosteet ja kisatunnelmat myös mtv-palvelussa tai MTV Uutiset LIVEssä.

Lähde: Finnpanel TV-mittaritutkimus, keskikatsojamäärä = minuuttiyleisöjen keskiarvo, *seurasi (tavoitti)= vähintään 3 min. yhtäjaksoista katselua.

Lähteet: ePressi / MTV


Muuta luettavaa muualta

Somemarkkinointi – tavoita asiakkaasi sosiaalisessa mediassa

Somemarkkinointi on tehokas tapa tavoittaa asiakkaat sosiaalisen median kanavissa. Somemarkkinoinnin avulla yritykset voivat lisätä brändin näkyvyyttä, luoda vuorovaikutteista sisältöä ja tavoittaa uusia asiakkaita. Somemarkkinoinnin avulla voidaan myös rakentaa yhteisöllisyyttä ja asiakassuhteita. Somemarkkinointi tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet markkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen, mutta menestyminen vaatii kohderyhmän tuntemusta ja jatkuvaa sitoutumista. Kun somemarkkinointi on toteutettu oikein, se voi tuoda merkittäviä tuloksia ja kasvattaa yrityksen myyntiä ja brändin arvoa.

Natiiviartikkelit – tehokas keino markkinointiin

Natiiviartikkelit ovat mainonnan muoto, joka on suunniteltu sulautumaan saumattomasti ympäröivän sisällön joukkoon. Natiiviartikkeli on tehokas tapa tavoittaa uusia asiakkaita ja jakaa tietoa tuotteista ja palveluista. Natiiviartikkelit ovat yleensä informatiivisia ja mielenkiintoisia tekstejä, jotka ovat hyödyllisiä lukijalle. Niiden tarkoituksena on houkutella lukija tutustumaan yrityksen tarjoamiin tuotteisiin tai palveluihin. Natiiviartikkeleita voidaan käyttää eri kanavissa, kuten verkkolehdissä ja sosiaalisessa mediassa, ja ne ovat osoittautuneet erittäin tehokkaiksi markkinoinnin välineiksi.

Mitä pidit arvostelusta - uutisesta

Klikkaa tähtiä arvostellaksesi uutisen

Arvosteluiden keskiarvo 0 / 5. Arvosteluja: 0

Ei arvosteluja vielä - ole ensimmäinen!

Koska pidit tästä jutusta...

Seuraa meitä myös somessa

Tagged

Vastaa